II TERENOWY RAJD ROWEROWY - AKTUALNOŚCI, FOTKI, PODSUMOWANIE
Za nami kolejny terenowy rajd rowerowy - ?Rajd rowerowy szlakami turystycznymi regionu Mrogi?. W materiale: informacje dotyczące rajdu, galerie zdjęć. podsumowanie organizatrów, podziękowania. ZAPRASZAMY
Stowarzyszenie Mroga w ramach organizacji II Terenowego Rajdu Rowerowego: "Rajd rowerowy szlakami turystycznymi regionu Mrogi" - składa serdeczne podziękowanie :
Za objęcie rajdu Mrogi patronatem i ufundowanie nagród:
- Panu Staroście Brzezińskiemu - Edmundowi Koteckemu,
- Panu Burmistrzowi Koluszek - Waldemarowi Chałatowi,
- Pani Wójt Gminy Brzeziny - Barbarze Hojnackiej,
- Panu Wójtowi Gminy Rogów - Danielowi Koładzie,
- Pani Wójt Gminy Jeżów - Annie Szeligowskiej
Za objęcie rajdu Mrogi patronatem honorowym:
- Panu Burmistrzowi Brzezin - Marcinowi Plucie
Za pomoc organizacyjną w realizacji rajdu:
- Pani Annie i Panu Michałowi Jastrzębowskim - firma "JASTRZĘBOWSKI" - Koluszki
- Panu Sebastianowi Bogaczowi - stajnia ?LESZCZYNA? - Władysławowo
- Panu Adamowi Wawrzyniakowi - FUNDACJA POLSKICH KOLEI WĄSKOTOROWYCH - Rogów
- Panu Pawłowi Zybale - MUZEUM REGIONALNE W BRZEZINACH
- Pani Marii Sadzewicz Nowak - ŻYWY SKANSEN CENTRUM FOLKLORU W NAGAWKACH,
- Panu Stanisławowi Staniszewskiemu - "Raz na wozie" INTER SOLAR Sp. z o.o.
- Panu Tomaszowi Adamskiemu, Panu Radosławowi Chuchrak - HOTEL NAD MROGĄ - Rochna
- Panu Piotrowi Zendeł - 3 Drużyna Starszoharcerska im. Jana Pawła II w Koluszkach
- Harcerzom z 3 Drużyny Starszoharcerskiej im. Jana Pawła II w Koluszkach
- Panu Krystianowi Kędziora - firma "KRIS BIKE" - Koluszki
- Panu Sławomirowi Pawlikowi - firma "SŁAMED" - Brzeziny
- Pani Ewie Mielczarek - Koluszki
Specjalne podziękowanie dla:
- Katarzyny Tylak - biuro Stowarzyszenia Mroga,
- Wiolety Tylak - pomoc organizacyjna,
- Agnieszki Kilian - biuro Stowarzyszenia Mroga,
- Tomasza Kilian - pomoc organizacyjna,
- Anny Olczyk - pomoc organizacyjna,
- Mariana Nowackiego - pomoc organizacyjna,
- Oskara Ciesielskiego - pomoc organizacyjna.
Za ufundowanie nagród:
- Panu Tomaszowi Adamskiemu, Panu Radosławowi Chuchrak - HOTEL NAD MROGĄ,
- Pani Marii Sadzewicz Nowak - ŻYWY SKANSEN CENTRUM FOLKLORU W NAGAWKACH,
- Pani Annie i Panu Michałowi Jastrzębowskim - firma "JASTRZĘBOWSKI" - Koluszki
- Panu Krystianowi Kędziora - firma "KRIS BIKE" - Koluszki
- Panu Łukaszowi Brewińskiemu - firma "WINCOMP" - Koluszki, Brzeziny,
- Pani Małgorzacie Bielskiej - firma ?POL-HUN? - Koluszki
Prezes Zarządu Stowarzyszenia, koordynator rajdu: Piotr Nowacki
------------------------------------------------------------------------------------------
Za nami kolejny terenowy rajd rowerowy - ?Rajd rowerowy szlakami turystycznymi regionu Mrogi?
Rześki niedzielny poranek (20.09.2015 roku) nie stanowił przeszkód, aby na starcie przed Hotelem nad Mrogą w Rochnie pojawiło się ponad 125 uśmiechniętych, szczęśliwych, chłonnych przygody w pięknej przyrodniczej scenerii - pasjonatów, amatorów oraz liczne grono doświadczonych użytkowników dwóch kółek.
Tegoroczny rajd Stowarzyszenia ?Mroga? wiódł dwiema zaplanowanymi trasami (dłuższa licząca 84 km i krótsza o długości 43 km) obejmującymi szlaki turystyczne, miejsca i obiekty atrakcyjne turystycznie regionu Stowarzyszenia ?Mroga? tj. gmin Koluszki, Brzezin, Jeżów, Rogów, Miasta Brzezin oraz gminy sąsiadującej Dmosin.
Trasy rajdu zostały przeprowadzone w terenie, obejmującym szlaki turystyczne rowerowe, piesze, konne oraz miejsca atrakcyjne turystycznie. Start zawodników poprzedzony był rozdaniem kamizelek odblaskowych, map z wytyczoną trasą rajdu, prowiantu i wody oraz odprawie zawierającej informację o zasadach bezpieczeństwa, o towarzyszącym zapleczu technicznym i opiece zespołów medycznych.
Od godziny 9.00 wyruszały pierwsze "drużyny" jadące w kilkunastoosobowych grupach na trasę ?80 km?. Miały do ?zaliczenia? 6 punktów kontrolnych znajdujących się na szlakach regionu Stowarzyszenia Mroga (Stajnia Leszczyna - we Władysławowie, Stacja Kolejki Wąskotorowej - w Rogowie, plac OSP w Kołacinku, Karczma - Żywy Skansen - Nagawki, ?Raz na wozie? ? Inter Solar Sp. z o.o. w Buczku, Muzeum Regionalne w Brzezinach).
Od godziny 10:30 startowali jadący na trasie ?40 km?, przebiegającej przez 3 punkty kontrolne (Stajnia Leszczyna - we Władysławowie,Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów, Muzeum Regionalne w Brzezinach). 7 drużyn, które poruszały się w kilkoosobowych grupach, organizatorzy ?startowali? w odpowiednich odstępach czasu, zapewniając bezpieczny odstęp pomiędzy jadącymi.
Zakończenie rajdu miało miejsce na terenie Hotelu nad Mrogą w Rochnie gdzie na wszystkich uczestników czekał integracyjny grill, wspólne dzielenie się wrażeniami przy ognisku oraz losowanie atrakcyjnych nagród. Trasa rajdu została opracowana w taki sposób, aby uczestnicy mogli w znakomity sposób aktywnie wypocząć, wykazać się swoją znajomością w terenie, jak również poznać atrakcyjność szlaków turystycznych województwa łódzkiego.
Podsumowując. Jesteśmy zadowoleni, że "Rajd Mrogi" cieszył się ogromnym zainteresowaniem, był bezpieczny dla uczestników i wszyscy mieli okazję do aktywnego spędzenia czasu w miłej atmosferze.
Rajd Mrogi w statystykach:
- 125 uczestników zarejestrowanych,
- około 40 uczestników niezarejestrowanych,
- 540 zjedzonych kalorycznych batonów :)
- około 9100 przejechanych kilometrów (osoba x dystans x ilość osób)
- 6 dziurawych dętek :)
- około 180 zadowolonych osób (uczestnicy + organizatorzy)
Prezes Zarządu Stowarzyszenia, koordynator rajdu: Piotr Nowacki
------------------------------------------------------------------------------------------
20.09.2015 - LINKI DO GALERII ZDJĘĆ (FACEBOOK):
LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
Więcej zdjęć na naszym profilu FB: LINK
------------------------------------------------------------------------------------------
Za objęcie rajdu Mrogi patronatem i ufundowanie nagród:
- Panu Staroście Brzezińskiemu - Edmundowi Koteckemu,
- Panu Burmistrzowi Koluszek - Waldemarowi Chałatowi,
- Pani Wójt Gminy Brzeziny - Barbarze Hojnackiej,
- Panu Wójtowi Gminy Rogów - Danielowi Koładzie,
- Pani Wójt Gminy Jeżów - Annie Szeligowskiej
Za objęcie rajdu Mrogi patronatem honorowym:
- Panu Burmistrzowi Brzezin - Marcinowi Plucie
Za pomoc organizacyjną w realizacji rajdu:
- Pani Annie i Panu Michałowi Jastrzębowskim - firma "JASTRZĘBOWSKI" - Koluszki
- Panu Sebastianowi Bogaczowi - stajnia ?LESZCZYNA? - Władysławowo
- Panu Adamowi Wawrzyniakowi - FUNDACJA POLSKICH KOLEI WĄSKOTOROWYCH - Rogów
- Panu Pawłowi Zybale - MUZEUM REGIONALNE W BRZEZINACH
- Pani Marii Sadzewicz Nowak - ŻYWY SKANSEN CENTRUM FOLKLORU W NAGAWKACH,
- Panu Stanisławowi Staniszewskiemu - "Raz na wozie" INTER SOLAR Sp. z o.o.
- Panu Tomaszowi Adamskiemu, Panu Radosławowi Chuchrak - HOTEL NAD MROGĄ - Rochna
- Panu Piotrowi Zendeł - 3 Drużyna Starszoharcerska im. Jana Pawła II w Koluszkach
- Harcerzom z 3 Drużyny Starszoharcerskiej im. Jana Pawła II w Koluszkach
- Panu Krystianowi Kędziora - firma "KRIS BIKE" - Koluszki
- Panu Sławomirowi Pawlikowi - firma "SŁAMED" - Brzeziny
- Pani Ewie Mielczarek - Koluszki
Specjalne podziękowanie dla:
- Katarzyny Tylak - biuro Stowarzyszenia Mroga,
- Wiolety Tylak - pomoc organizacyjna,
- Agnieszki Kilian - biuro Stowarzyszenia Mroga,
- Tomasza Kilian - pomoc organizacyjna,
- Anny Olczyk - pomoc organizacyjna,
- Mariana Nowackiego - pomoc organizacyjna,
- Oskara Ciesielskiego - pomoc organizacyjna.
Za ufundowanie nagród:
- Panu Tomaszowi Adamskiemu, Panu Radosławowi Chuchrak - HOTEL NAD MROGĄ,
- Pani Marii Sadzewicz Nowak - ŻYWY SKANSEN CENTRUM FOLKLORU W NAGAWKACH,
- Pani Annie i Panu Michałowi Jastrzębowskim - firma "JASTRZĘBOWSKI" - Koluszki
- Panu Krystianowi Kędziora - firma "KRIS BIKE" - Koluszki
- Panu Łukaszowi Brewińskiemu - firma "WINCOMP" - Koluszki, Brzeziny,
- Pani Małgorzacie Bielskiej - firma ?POL-HUN? - Koluszki
Prezes Zarządu Stowarzyszenia, koordynator rajdu: Piotr Nowacki
------------------------------------------------------------------------------------------
Za nami kolejny terenowy rajd rowerowy - ?Rajd rowerowy szlakami turystycznymi regionu Mrogi?
Rześki niedzielny poranek (20.09.2015 roku) nie stanowił przeszkód, aby na starcie przed Hotelem nad Mrogą w Rochnie pojawiło się ponad 125 uśmiechniętych, szczęśliwych, chłonnych przygody w pięknej przyrodniczej scenerii - pasjonatów, amatorów oraz liczne grono doświadczonych użytkowników dwóch kółek.
Tegoroczny rajd Stowarzyszenia ?Mroga? wiódł dwiema zaplanowanymi trasami (dłuższa licząca 84 km i krótsza o długości 43 km) obejmującymi szlaki turystyczne, miejsca i obiekty atrakcyjne turystycznie regionu Stowarzyszenia ?Mroga? tj. gmin Koluszki, Brzezin, Jeżów, Rogów, Miasta Brzezin oraz gminy sąsiadującej Dmosin.
Trasy rajdu zostały przeprowadzone w terenie, obejmującym szlaki turystyczne rowerowe, piesze, konne oraz miejsca atrakcyjne turystycznie. Start zawodników poprzedzony był rozdaniem kamizelek odblaskowych, map z wytyczoną trasą rajdu, prowiantu i wody oraz odprawie zawierającej informację o zasadach bezpieczeństwa, o towarzyszącym zapleczu technicznym i opiece zespołów medycznych.
Od godziny 9.00 wyruszały pierwsze "drużyny" jadące w kilkunastoosobowych grupach na trasę ?80 km?. Miały do ?zaliczenia? 6 punktów kontrolnych znajdujących się na szlakach regionu Stowarzyszenia Mroga (Stajnia Leszczyna - we Władysławowie, Stacja Kolejki Wąskotorowej - w Rogowie, plac OSP w Kołacinku, Karczma - Żywy Skansen - Nagawki, ?Raz na wozie? ? Inter Solar Sp. z o.o. w Buczku, Muzeum Regionalne w Brzezinach).
Od godziny 10:30 startowali jadący na trasie ?40 km?, przebiegającej przez 3 punkty kontrolne (Stajnia Leszczyna - we Władysławowie,Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów, Muzeum Regionalne w Brzezinach). 7 drużyn, które poruszały się w kilkoosobowych grupach, organizatorzy ?startowali? w odpowiednich odstępach czasu, zapewniając bezpieczny odstęp pomiędzy jadącymi.
Zakończenie rajdu miało miejsce na terenie Hotelu nad Mrogą w Rochnie gdzie na wszystkich uczestników czekał integracyjny grill, wspólne dzielenie się wrażeniami przy ognisku oraz losowanie atrakcyjnych nagród. Trasa rajdu została opracowana w taki sposób, aby uczestnicy mogli w znakomity sposób aktywnie wypocząć, wykazać się swoją znajomością w terenie, jak również poznać atrakcyjność szlaków turystycznych województwa łódzkiego.
Podsumowując. Jesteśmy zadowoleni, że "Rajd Mrogi" cieszył się ogromnym zainteresowaniem, był bezpieczny dla uczestników i wszyscy mieli okazję do aktywnego spędzenia czasu w miłej atmosferze.
Rajd Mrogi w statystykach:
- 125 uczestników zarejestrowanych,
- około 40 uczestników niezarejestrowanych,
- 540 zjedzonych kalorycznych batonów :)
- około 9100 przejechanych kilometrów (osoba x dystans x ilość osób)
- 6 dziurawych dętek :)
- około 180 zadowolonych osób (uczestnicy + organizatorzy)
Prezes Zarządu Stowarzyszenia, koordynator rajdu: Piotr Nowacki
------------------------------------------------------------------------------------------
20.09.2015 - LINKI DO GALERII ZDJĘĆ (FACEBOOK):
LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
Więcej zdjęć na naszym profilu FB: LINK
------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 16.09.2015
- pojawiły się opisy tras - DOKUMENTACJA RAJDU (wpis z 02.09.215) - pkt. 3a i 4a
- opracowaliśmy mapę - papierową wersję dostaną wszyscy na starcie
- z elektroniczną można się zapoznać TUTAJ: Pobierz plik: mapa_rajdu_www_2.jpg
mapa_www_RAJD_2 (Rozmiar pliku: 5.02MB)
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 15.09.2015
!!! Zbiórka grup: I i II i III - godzina 8.30 - przystań wodna koło Hotelu nad Mrogą (od strony zbiornika wodnego). Adres hotelu: Rochna 3a (gmina Brzeziny).
!!! Zbiórka grup: IV i V i VI i VII i VIII i IX i X - godzina 10.15 - przystań wodna koło Hotelu nad Mrogą (od strony zbiornika wodnego). Adres hotelu: Rochna 3a (gmina Brzeziny).
!!! Nie zapomnijcie zabrać plecaków na prowiant i dokumentów tożsamości.
PODZIAŁ NA GRUPY STARTOWE: Pobierz plik: lista_uczestnikow_125_grupy_15.09.2015.pdf
lista_grupy_125-15.09.2015 (Rozmiar pliku: 355.37KB)
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 09.09.2015
Lista uczestników - zanim pobierzesz - PRZECZYTAJ !!!:
1. Planowana liczba uczestników, którą przewidział Organizator II Terenowego Rajdu Rowerowego to 100 osób.
2. W związku z wpłynięciem dużej ilości zgłoszeń do II Terenowego Rajdu Rowerowego, po przeanalizowaniu możliwości finansowych Stowarzyszenia, Organizator podjął decyzję o zwiększeniu liczby uczestników o 25 osób.
3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w imprezie, każdy uczestnik rajdu zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o rezygnacji z uczestnictwa. Powiadomienie w dniu odbywania się imprezy lub nie stawienie się w punkcie startu imprezy może skutkować obciążeniem uczestnika odpowiedzialnością finansową za poniesione nakłady.
4. Kolejność uczestników na opublikowanej liście nie jest jednoznaczna z numerami startowymi. Lista z numerami startowymi i z podziałem na grupy pojawi się wkrótce .
5. Wszystkie osoby, które nie znalazły się na liście osób przyjętych informujemy, że sporządzona została lista rezerwowa. W przypadku otrzymania przez Stowarzyszenie ?Mroga? (Organizatora) rezygnacji z uczestnictwa z rajdu, zwolnione miejsca proponowane będą osobom z listy rezerwowej.
6. Po zapoznaniu się z opublikowaną listą, prosimy do 10 września b.r. (do godziny 14.00) o zgłoszenie ewentualnych zmian lub poprawek swoich danych bądź zmiany dystansu rajdu.
7. Kolejne informacje już wkrótce.
LISTA UCZESTNIKÓW: Pobierz plik: lista_uczestnikow_125.pdf
lista_uczestników_125 (Rozmiar pliku: 364.83KB)
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 04.09.2015 - godz. 9.15
!!!! W związku z ogromnym zainteresowaniem II RAJDEM - informujemy, że w dniu wczorajszym (tj. 03.09 - pierwszy dzień przyjmowania zgłoszeń) wpłynęło ponad 100 zgłoszeń udziału w imprezie. Impreza przewiduje udział maksymalnie 100 osób. W związku z powyższym już powstała lista rezerwowa chętnych. Wszystkie zgłoszenia ponad numer 100 trafiają na listę rezerwową.
O dalszym rozwoju sytuacji będziemy informować na bieżąco. Wkrótce pojawią się listy z potwierdzeniem zgłoszenia. Prosimy sprawdzać naszą stronę.
Dziękujemy wszystkim za ogromne zainteresowanie.
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 02.09.2015
DOKUMENTACJA RAJDU:
1. Regulamin w skrócie:
- Rajd jest imprezą bezpłatną, przeznaczoną dla maksymalnie 100 uczestników z obszaru województwa łódzkiego (decyduje kolejność zgłoszeń).
- Rajd nie jest wyścigiem na czas - rajd jest okazją do miłego i zdrowego spędzenia czasu, poznania walorów krajobrazowych i turystycznych regionu województwa łódzkiego, towarzyskiego spotkania, nawiązywania nowych znajomości wśród osób preferujących aktywne formy spędzania wolnego czasu.
- Trasa rajdu obejmuje dwie pętle: dłuższą - około 80 km i krótszą ? około 40 km - drogami leśnymi, polnymi i asfaltowymi z małym natężeniem ruchu drogowego.
- Uczestnik sam wybiera długość trasy do przejechania spośród dwóch pętli i we własnym zakresie dociera do punktu startu ? wodnej przystani koło hotelu nad Mrogą w Rochnie:
- Wśród wszystkich uczestników rozlosowane będą atrakcyjne nagrody.
- Zaleca się wzięcie plecaków na wodę i prowiant, które zapewni organizator każdemu z uczestników rajdu (dodatkowo woda dostępna w każdym punkcie kontrolnym).
- Na mecie każdy z uczestników weźmie udział w integracyjnym grillu z ciepłym posiłkiem.
- Każdy z uczestników imprezy otrzyma: ubezpieczenie OC i NNW, mapę z trasą rajdu, kamizelkę odblaskową i prowiant na starcie.
- Zgłoszenia przyjmowane są zgodnie z wytycznymi regulaminu.
- Zgłoszenia przyjmowane są od 03 do 10 września 2015 roku.
2. Regulamin rajdu (każdy uczestnik zgłaszając się do udziału w imprezie akceptuje regulamin)
Pobierz plik: 01_regulamin_rajdu.pdf
01_regulamin_rajdu (Rozmiar pliku: 609.97KB)
3. Trasa rajdu - odcinek 80 (mapa Endomondo)
OTWÓRZ
3a. Opis trasy:
START / META - Hotel nad Mrogą - przystań wodna
- grupy 80 - wyjazd ze startu od 9.00
Wyjazd na asfalt, kierunek Lisowice, podjazd pod górę, w Erazmowie i skręt na kopalnię. Przez przejazd i dalej prosto - kawałek asfaltem - prosto na polną drogę. Do młyna na Wierzchach i w lewo. Następnie do punktu kontrolnego w prawo: Stajnia Leszczyna.
PUNKT KONTROLNY - Stajnia Leszczyna - Władysławowo
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 9.40 - 10.00
Wyjazd z punktu - przez punkt kontrolny na asfalt - kierunek Popień, Jeżów. W Jeżowie (!!! ostrożnie) skrzyżowanie z ruchliwą drogą - przejeżdżamy tylko przy zapalonym zielonym świetle na sygnalizacji. Światła i dalej prosto. Skrzyżowanie - skręt w lewo - kierunek Przyłęk. Dalej w lewo przez las, obok Arboretum - kierunek punkt kontrolny: Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów.
PUNKT KONTROLNY - Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 11.00 - 11.30
Wyjazd z punktu - z powrotem na asfat - kierunek przejazd kolejowy, następnie kierunek Przyłęk Duży. Skrzyżowanie w Przyłęku Dużym w lewo, kierunek Stefanów, Zacywilki, Kołacinek - do punktu kontrolnego: plac przed OSP w Kołacinku (przed Dinoparkiem).
PUNKT KONTROLNY - plac OSP w Kołacinku
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 12.10 - 12.30
Wyjazd z punktu - dalej asfaltem (mijamy Dinopark) i w lewo na drogę polną, nad lasem, częściowo asfaltem - kierunek Kamień. Dalej drogą asfaltową Kamień - Janów - Nagawki. Do punktu kontrolnego: Karczma w Skansenie w Nagawkach.
PUNKT KONTROLNY - Karczma - Żywy Skansen - Nagawki
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 13.00 - 13.15
Wyjazd z punktu - ze Skansenu w lewo - drogą polną, asfaltową - kierunek Lubowidza, Niesułków, Lipka. Trasa w kierunku Lasów Janinowskich. W Niesułkowie !!! UWAGA - wjazd w prawo na ruchliwą drogę 708 !!! Dalej w lewo w kierunku miejscowości Lipka i skręt przez Anielin w kierunku Lasów Janinowskich. Przez Las Janinowski - do asfaltu i w kierunku punktu kontrolnego: INTER SOLAR (RAZ NA WOZIE) - Buczek 26
PUNKT KONTROLNY - INTER SOLAR - Buczek 26
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 14.15 - 14.45
Wyjazd z punktu - w prawo, dalej w kierunku miejscowości Brzeziny. Do punktu kontrolnego: Muzeum Regionalne w Brzezinach (ul. Piłsudskiego 49). !!! UWAGA - W Brzezinach - przejazd przez ruchliwą drogę 72 !!! Po okrążeniu parku miejskiego - punkt kontrolny - Muzeum Regionalne.
PUNKT KONTROLNY - Muzeum Regionalne w Brzezinach
- grupy 80 - pobyt w punkcie: 14.45 - 15.00
Wyjazd z punktu - bocznymi ulicami (Żeromskiego i Św. Anny) - wyjazd z Brzezin w kierunku Witkowic, na skrzyżowaniu w Witkowicach - w prawo, po około 2 km w lewo - kierunek Cmentarz z I Wojny Światowej (Pustułka), następnie za cmentarzem duktem leśnym w kierunku miejscowości Przanówka, następnie w lewo - kierunek Bogdanka. Dalej !!! UWAGA - przejazd przez ruchliwą drogę 714 !!! Przez skrzyżowanie prosto - Ścibiorów - Rochna i witamy na mecie.
META - Hotel nad Mrogą - przystań wodna
- grupy 80 - przyjazd w okolicach 15.45 - 16.15
- grill, podsumowanie imprezy przez Organizatorów, losowanie nagród
- koniec około 17.00 - 17.30
4. Trasa rajdu - odcinek 40 (mapa Endomondo)
OTWÓRZ
4a. Opis trasy:
START / META - Hotel nad Mrogą - przystań wodna
- grupy 40 - wyjazd ze startu od 10.40
Wyjazd na asfalt, kierunek Lisowice, podjazd pod górę, w Erazmowie i skręt na kopalnię. Przez przejazd i dalej prosto - kawałek asfaltem - prosto na polną drogę. Do młyna na Wierzchach i w lewo. Następnie do punktu kontrolnego w prawo: Stajnia Leszczyna.
PUNKT KONTROLNY - Stajnia Leszczyna - Władysławowo
- grupy 40 - pobyt w punkcie: 11.30 - 12.30
Wyjazd z punktu - z powrotem na asfalt - drogą na Leszczyny, Romanówek (w Romanówku skręcamy na skrzyżowaniu w prawo), przepustem pod nowym widuktem i do punktu kontrolnego: Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów.
PUNKT KONTROLNY - Stacja Kolejki Wąskotorowej - Rogów
- grupy 40 - pobyt w punkcie: 12.30 - 13.30
Wyjazd z punktu - z powrotem na asfalt - kierunek przejazd kolejowy, dalej drogą w kierunku Mrogi Górnej i Dolnej, następnie kierunek Rozworzyn i Szymaniszki. !!! UWAGA - przejazd przez ruchliwą drogę 704 !!! Za skrzyżowaniem ostry, piaszczysty zjazd i przewrócone drzewo !!!. Następnie kierunek Brzeziny - punkt kontrolny: Muzeum Regionalne. Propozycja przejazdu przez Brzeziny: drogą wzdłuż szpitala, obok rynku handlowego, wjechać na plac Jana Pawła II. Przeprowadzić rower (drogi jednokierunkowe) do przejścia dla pieszych i dalej podążać w kierunku Muzeum.
PUNKT KONTROLNY - Muzeum Regionalne w Brzezinach
- grupy 40 - pobyt w punkcie: 15.00 - 15.30
Wyjazd z Brzezin w kierunku Witkowic, na skrzyżowaniu w Witkowicach - w lewo w kierunku Rochny. !!! UWAGA - przejazd przez ruchliwą drogę 714 !!! Przez skrzyżowanie prosto - Ścibiorów - Rochna i witamy na mecie.
META - Hotel nad Mrogą - przystań wodna
- grupy 40 - przyjazd w okolicach 15.40 - 16.20
- grill, podsumowanie imprezy przez Organizatorów, losowanie nagród
- koniec około 17.00 - 17.30
5. Karta zgłoszenia udziału w imprezie (załącznik obowiązkowy)
Pobierz plik: karta_zgloszenia_uczestnika.pdf
karta_zgloszeniowa_uczestnika_2015 (Rozmiar pliku: 420.94KB)
6. Oświadczenie uczestnika (załącznik obowiązkowy)
Pobierz plik: oswiadczenie_uczestnika.pdf
oswiadczenie_uczestnika_2015 (Rozmiar pliku: 433.59KB)
7. Zgoda opiekuna na udział osoby niepełnoletniej (obowiązkowy w przypadku udziału osoby niepełnoletniej)
Pobierz plik: zgoda_opiekuna_prawnego.pdf
zgoda_opiekuna_prawnego_2015 (Rozmiar pliku: 435.62KB)
8. Ogólne warunki ubezpieczenia
Pobierz plik: owu.pdf
owu_rajd_2015 (Rozmiar pliku: 2.18MB)
------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja: 28.08.2015 - TEMAT NIEAKTUALNY
Zapraszamy dwie lub trzy osoby do weryfikacji trasy w terenie i dokonania opisu odcinka 80 km. W zamian gwarantujemy pewny udział w RAJDZIE i gadżety Stowarzyszenia. Zgłoszenia - kto pierwszy ten lepszy - telefon: 44 714 58 32 (dzisiaj 28.08.2015 do 15.00). Objazd trasy - najbliższy weekend. Wskazane korzystanie z aplikacji ENDOMONDO.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Skrót najważniejszych informacji:
1. Udział w imprezie jest bezpłatny.
2. Start i meta zorganizowane zostaną przy przystani wodnej koło Hotelu nad Mrogą w miejscowości: Rochna.
3. Trasa rajdu obejmuje dwie pętle: około 40 km i około 80 km.
4. Uczestnik wybiera długość trasy.
5. Na każdej trasie zostaną wyznaczone punkty kontrolno - przystankowe.
6. Uczestnik imprezy otrzyma prowiant i wodę, kamizelkę odblaskową, udział w rajdzie, ubezpieczenie, udział w grillu z posiłkiem na koniec.
7. Nie przewiduje się dowozu na start i odwozu uczestników z mety rajdu.
8. Wszyscy którzy zaliczą punktu kontrolne wezmą udział w losowaniu nagród.
Prosimy wszystkich zainteresowanych o rezerwację terminu: 20.09.2015 r.
WIĘCEJ INFORMACJI WKRÓTCE :)
PROSIMY CZĘSTO ODWIEDZAĆ NASZĄ
STRONĘ LUB PROFIL FB.
ZAPISY JUŻ WKRÓTCE !!!
Data publikacji: Wtorek, 18 Sierpnia 2015. Godzina: 14:59.